Om du inte önskar att spara din betalkortsinformation för framtida köp, kan du radera den från ditt konto.
Klicka på ditt användarnamn och välj sedan ”Betalningar” i vänstermenyn. Klicka därefter på knappen ”Ta bort”.
Om du inte önskar att spara din betalkortsinformation för framtida köp, kan du radera den från ditt konto.
Klicka på ditt användarnamn och välj sedan ”Betalningar” i vänstermenyn. Klicka därefter på knappen ”Ta bort”.
Jag blev just uppringd från SEB att mitt kontonummer har kopierats i USA av walmart, eftersom jag använde mitt kort för att
betala en bok hos er och jag inte har använt det någon annanstans, så är mitt kort spärrat
Hej Inga.
Alla tecken till kortproblem/bedrägeri är givetvis något vi tar på största allvar. Vi samarbetar med PayEx, som är en av Nordens största betalningsförmedlare för köp på vår hemsida och alla våra kunders betalupplysningar hanteras krypterat av PayEx. Dina kortuppgifter ska med andra ord vara i trygga händer när du handlar hos oss.
Som vi kan se, verkar ditt kort vara spärrat innan du försökte handla hos oss - SEB nekade den transaktionen du försökte göra på Bokon. Jag har svarat dig på det mejl du skickade till vår kundservice, med några fler frågor, så låt oss försöka att reda ut det hela där.
Vänliga hälsningar,
Steffen Gausemel Backe
VD, Bokon
Jag tycker att man skulle få välja om kortinformationen ska sparas eller ej när man genomför köpet. Jag upptäcket att informationen sparade när jag skulle köpa igen och köpet gick igenom utan att jag matat in någon information. Att spara denna information utan att jag godkänt detta är de stor miss i informationen till mig som köpare.
Hej,
man får information om att betaluppgifterna sparas när man fyller i sitt kortnummer. Skälet till att vi har det systemet är för att det ska gå så snabbt och smidigt som möjligt för våra kunder att göra köp hos oss.
Vi tar absolut till oss av det du skriver och kommer att ta med det i beräkningen i vårt fortsatta och pågående arbete med att utveckla sajten.